Just came to say "Hello".

 
Tillbaka i Åre. Och byn är lika magisk som jag minns den.
 
Att gå ut ensam på krogen är något jag ALDRIG gjort någon annanstans. Men här vet jag att jag kommer träffa folk jag känner direkt innanför dörren.
Att sitta uppe på småtimmarna och diskutera livet över ett glas vin hos en granne.
Spontant gå ut och äta en 3-rätters middag med 10 personer där jag bara känner 1, och ändå blir kvällen succé. Bada, basta och bubbla i timmar uppe på Tott samtidigt som jag ser hela byn framför mig.
Bo, äta, träna, jobba, leva med folk som gör mig glad. Det är bannemig det bästa jag vet!
 
Imorse va jag uppe med tuppen och åkte skidor. Nu är det stålande sol och jag sitter inne? Skärpning!
Dags att catch the day och slira upp till Timmer.
 
Och vänner hemma. I miss u like hell!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0