Girls have more fun!

Jag är som en man.

Och jag märker att jag förändras.
Jag använder fulare ord än jag visste att jag kunde. Jag drar fler sexistiska skämt än en hel högstadieklass.
Och jag har slutat använda klackar.

Snart kommer jag sitta ensam i min soffa, kolla på tipsextra och dricka öl. Ingen starköl, utan en vanlig folköl. Men jag försöker verka rolig och kallar det peoples beer.
Jag kommer baka en REJÄL baksnus bara för att visa att jag kan.
Jag börjar köpa hem grillchips och smal ölkorv som lördagssnacks. Och självklart bojkottar jag Xfactor för att istället Googla på några skyssta hopp från nån snowbordfilm.
Jag köper tvspel och drar hem tidigare från aw'n eftersom jag måste hem och "lira FIFA med boysen".
Och sist men inte minst berättar jag med glädje hur jag gjorde bort mig på fyllan förra helgen när jag sprungit naken genom stan med kallingarna på huvudet!

Herregud. Jag saknar mina tjejer!
Imorgon åker klackarna fram.
Av ren principsak!


Var tog den söta lilla flickan vägen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0