Dags för oss att vinna allt!

Helgen har varit perfekt!
Bio med j&j i fredags. Synd bara att jag hade bokat biljetterna till dagen innan, så dem va ju gamla när vi kom dit. Men löste det med en ny film.

Lördagen låg vi länge i lägenheten innan vi mötte upp vänner på stan för Broken-brunch. Satt där i typ 3 timmar. Så jävla soft! Kollade snowboardtävling på Sergel innan jag mötte upp syster för en ny vända på Broken.
På kvällen hyrde vi film och åt massa choklad.

Idag lämnade jag av syster på centralen. Mötte upp J på stan för att kolla på jacka. Satte oss sen och skrattade bort nån timme i höstsolen.
Eftermiddagen spenderades på jobbet för inventering och 7 välbetalda timmar övertid.

Jag mår som en kung, och är så glad att jag omger mig av världens bästa människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0