Age before beauty

För tredje dagen i rad har kunderna kommenterat min naglar.
Själv känner jag mig som en pubertal tonåring i mina rosaglittriga naglar.

Men främst de äldre damerna verkar väldigt förtjusta. Och jag börjar fundera på om rosa glitter kanske ska sammankopplas med chicka, moderna tanter istället för fjortonåringar.

Snart kanske det är dags för mig att klä mig i en leopardmönstrad liten topp med spetsdetaljer och lika leopardmönstrade bågar på läsglasögonen. Outfiten toppar jag med en fräsch solariebränna inför Tenneriffaresan.

Sigge i Alex&Sigges podcast pratade om att vi alla har en inre ålder. Och i mig bor det en vilsen 67 åring. Iallafall av mina naglar att döma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0