Fake it 'till you make it

Helgen var bra i övrigt.
SHM var mäktigt. Kvällsmaten på Max var sååå värd den milslånga kön. Utgången i lördags var något jag behövde, lite energi och dessutom träffa på en fin vän.
 
Den här veckan vill jag bara bli av med. Och nästa. Och veckan efter det med. Jag vill ha jul nu!
Jag vill vara med mina närmaste, baka julgodis, äta limpamacka med julskinka och kramas med familjen.
 
November har kommit ikapp mig och jag är less på hösten. Jag är less på regnet. Och jag är extremt less på folk med "veta-bättre-mentalitet". BLÄ!
 
Nepp, sängen nu så kanske humöret är något bättre när jag vaknar.
Kanske rent av vaknar med ett leende?  Fake it 'till you make it.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0